به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، محمد علی سلطانی مسئولی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مرکزی یزد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی محرومیت زدایی و کمک به قشر ضعیف جامعه است.

وی افزود: برای رفع محرومیت ها برنامه های متعددی در طول سال توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور و یزد برگزار می شود که جشن نیکوکاری یکی از این برنامه هاست.

سلطانی ادامه داد: امسال نیز مانند سنوات گذشته با نزدیک شدن به پایان سال تلاش کردیم تا با جمع آوری کمک های مردم خون گرم و مهرورز یزدی دل خانواده های بی بضاعت را شاد کنیم.

وی گفت: 18 اسفند ماه با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 70 غرفه در سراسر شهرستان یزد برپا شد تا یزدی ها بتوانند به راحتی هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به دست همشهریان نیازمند خود برسانند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت مرکزی یزد افزود: تعداد 150 نفر از بسیجیان با حضور در این غرفه ها هدایای مردمی و نذورات نقدی آنان را دریافت کردند.

وی هدف از اجرای این طرح را محرومیت زدایی و برقراری عدالت اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: مردم کشور ما از قدیم بسیار مهربان و خون گرم بودند و به حل مشکلات یکدیگر بسیار اهمیت می دادند.

سلطانی در پایان اضافه کرد: در جشن نیکوکاری امسال بیش 100 میلیون ریال هدایای نقدی جمع آوری شد اما هدایای غیر نقدی همچنان در مرحله لیست برداری قرار داد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا